Nailart

Ik hou van groene nagellak, iets waarvan ik eerst altijd dacht dat het niks voor mij was. Maar dus toch ;-) Al een poosje had ik een groene nagellak van Safari liggen met een hele lichte shimmer. Die wilde ik dragen en ik wilde er ook wat mee doen.
Jammer genoeg heb ik te weinig tijd besteed aan het zoeken naar de topcoat die ik er graag op wilde hebben. En dus heb ik die van de Action gepakt. Action lakken zijn vrij waterig, met als gevolg dat de nailart uitvlekte en ik er geen mooie glans overheen kreeg. Weer wat geleerd!




Na mijn lesje geleerd te hebben heb ik de nailart nog een dag gedragen maar er toch weer afgehaald. Op naar de volgende :-)



13 reacties:

  1. bedankt voor de reacties! Toch leuk te lezen dat jullie het leuk vinden terwijl ik vond dat ik 'm had verprutst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, je ziet er op de foto's niks van hoor dat het uitgeveegd is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nailart! De volgende keer een betere topcoat pakken dan! haha
    Je ziet er op de foto niks van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi gemaakt hoor, vind het erg goed gelukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nailart! IK ben je blog gaan volgen met bloglovin!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw echt prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****