Nailart

Ik ben gek op de Action. Minder op de nagellak die ze verkopen. Meestal is het erg waterig en dekt het niet goed. Ok ok, je betaald er ook bijna niks voor.
De lak waardoor ik verrast was heb ik versierd door een hele simpele nailart.





Vind de kleur zo lief, ik wilde er ook iets op doen wat niet al te opvallend zou zijn. Met een donkere kleur (oud) rose heb ik eerst de donkere stipjes gezet en toen met een sateprikker de kleine witte stipjes.
Daarna een goede topcoat, hoop dat het nog lang blijft zitten!
Wat vinden jullie er van?



2 reacties:

  1. Mooi lakje, zit er nog een speciaale naam aan vast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke nailart, lekker simpel maar wel mooi. Ik ga je volgen, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****