My new Safari + actie!

Na mijn laatste aankoop van Safari lakken bij de op = op winkel en de leuke reacties op de swatches, wilde ik meer van deze lakken hebben. Ze zijn budget, hebben mooie kleuren en zijn van prima kwaliteit.
Dus op zoek naar een webshop die Safari verkoopt. De prijzen verschillen nogal en ook de verzendkosten. Algauw kwam ik bij Wahirabeautywebshop terecht. Uitgebreid assortiment aan Safari lakken en de leuke prijs van 0,90 euro!


Alle kleuren staan onder een categorie wat het makkelijk zoeken maakt. En het duurde niet lang voordat ik mijn keus had gemaakt! Deze week kreeg ik mijn pakketje binnen.


Alles zat netjes in stukjes krant beschermd ingepakt. Echt een cadeautje!


Van de week op een avond heb ik de bestelling gedaan en ik heb er maar 1 dag op hoeven wachten. Vind de kleuren echt prachtig en ben er erg blij mee!



Wahirabeautywebshop verkoopt ook parfum, sieraden, geurkaarsen, geurnagellak, crack nagellak, stripers, mascara en nog veel meer. Zeker de moeite waard even een kijkje te nemen. De prijs is leuk en de service is snel.
Als klap op de vuurpijl mag ik jullie een kortingsactie aanbieden van Wahirabeautywebshop! Jullie krijgen namelijk ook nog eens 5% korting! Dit een maand lang voor alle NailTalk bezoekers.

Dus ga naar http://www.wahirabeautywebshop.nl/ en gebruik deze 5% kortingscode bij je aankoop:


NAILTALK-ACTIE

Deze actie geldt t/m 27 mei.Natuurlijk volgen er binnenkort swatches van alle lakken. Ik heb nu al een idee welke goed gaan staan en mijn favorieten gaan worden!

Welke vind jij mooi? 





13 reacties:

  1. Super goedkoop zeg! Ik vind de paarse kleur het mooist. Ben benieuwd naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ben benieuwd naar de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er goed uit! Ben benieuwd naar de swatches!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me fijn voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de witte, toentertijd aangeschaft als basis voor nail art. Na 2 jaar is hij nog steeds prima te gebruiken! Ja, ik vind het een fijn merk. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow... super goedkoop.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wat goedkoop! en super mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lakjes en dat voor een super prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lakjes zeg, en wat een leuke actie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****