My handwriting Tag

Ik kwam een leuke tag tegen op BeautyNailsFun die ik met jullie wilde delen. Na de ABC tag dacht ik dat ik niet zo snel weer een tag zou doen maar dit is eenmalig, een kort maar krachtige tag.
Heb een aantal vragen voorgeschoteld gekregen en het is de bedoeling die op papier te schrijven. Daar maak ik dan een foto van, en voila, dit is mijn handschrift!

De vragen zijn:

1) What's your name/ your blogger name?
2) What's your blog's name/ URL?
3) Write: " The quick brown fox jumps over the lazy dog"
4) Favorite quote?
5) Your favorite song?
6) Your favorite band/ singers?
7) Anything else you want to say?
8) Tag three to five other people

Hier mijn antwoorden!


Ik hoop dat het goed te lezen is. Mijn handschrift wil nog wel eens verschillen maar hou wel van schrijven, mag ik graag doen! Vind het een leuke tag, bedankt voor het idee Ramona! Ook komt er binnenkort een nailart online geïnspireerd door haar. Ik hoop dat de andere dames de tag ook willen doen!



8 reacties:

  1. Anoniem14:35

    Leuk, mooi handschrift ;-)grtjes HT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Graag gedaan, ik volg je blog met plezier!

      Verwijderen
  4. Mooi handschrift heb je! :) Ik schrijf echt lelijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het taggen! Ik zal 'm binnenkort ook doen. Ik heb 'm al opgeslagen!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****