Max Moulin Rouge

Op mijn vorige nailart kreeg ik de vraag welke lak het was waarop ik de versiering had gemaakt van Mariska van Simply polish. Het is een lak  van de Action, van het merk Max nails en wilde jullie graag de swatch laten zien en...de naam!



De naam is dus Moulin Rouge. Vind ik er niet geheel bijpassen omdat ik dan toch meer aan rood denk, maar wel grappig dat ze wel namen hebben!
De lakken van Action zijn meestal erg waterig en dekken slecht. En was daarom ook best wel verbaasd over de dekking van deze lak. Dit is 1 laag!




Dit vind ik al heel wat. Al zie je duidelijk de nagelrand wel en daarom doe ik altijd een tweede laag bij een minder dekkende lak. Het kwastje is wel vrij smal. Laag twee...





Ik ben blij verrast met deze lak! Hij dekt goed, lakt vrij makkelijk en vind de kleur echt mooi zomers en lief. Wat vinden jullie?














-------------Volg me nu met Twitter, klik hier!-------------

7 reacties:

  1. Wat leuk dat je mijn vraag beantwoordt en dat je mijn website linkt is heel lief! Het lakje is zeker heel erg mooi maar zoals je zegt de naam past er inderdaad niet echt bij haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je houdt me scherp, moet voortaan wel even de naam vermelden ;-) Leuk dat je reageert!

      Verwijderen
  2. Wauw dat is echt een mooie kleur en een goede dekking. Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful pictures,
    I will follow your blog...

    Mery

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****