Ikea- Vak voor afstandsbediening

Het is alweer maanden geleden dat ik naar Ikea ben geweest. Was toen al druk bezig met voorbereidingen voor het huis wat van mij zo gaan worden, al wist ik dat toen niet eens zeker.
Waar kun je dan beter heen dan Ikea? Ik hou van die winkel!

Bron
Onlangs lag ik op de bank film te kijken met een vriend van mij en ineens bedacht ik mij dat ik toen bij Ikea een zak had gekocht die je over de leuning kan hangen. Je kunt er je tv-gids in kwijt en je afstandsbedieningen.
Ben de zolder opgekropen en vond 'm gelukkig snel. Ik heb daar nog genoeg dingen staan die ik uit moet pluizen en een plekje moet gaan geven. Maar dat doe ik beetje bij beetje.
Op het plaatje van de Ikea site hangt de zak aan de buitenkant van de bank. Wat in principe ook het meest logisch is maar bij mij thuis is dat niet handig. Ik heb maar 1 leuning en daar zit ik ver van vandaag als ik in mijn hoekje zit!
Dus ik heb 'm andersom hangen, met de vakjes aan de binnenkant. Nu denk dat je dat dat niet praktisch is.. Maar hij hangt in de hoek waar ik meestal zit. Dan leun ik tegen de andere kant van de bank en dus niet tegen de zak.


Ik vond het zo'n leuk hebbedingetje dat ik 'm gewoon moest kopen! Mijn afstandsbedieningen had ik anders op de tafel of op mijn bank aan het eind maar nu heb ik ze gewoon bij de hand. Handig is het niet als ik daar met mijn rug tegenaan zou gaan zitten, maar dan kun je 'm gewoon aan de kant schuiven. Als ik eenmaal op de bank geparkeerd ben vind ik het lekker om alle dingen dichtbij me te hebben. Ik rol mijn salontafel (ook van Ikea trouwens) naar me toe en daar staat dan vaak mijn bak thee.
Ook moest ik de afstandsbedieningen er eventjes uithalen wat resulteerde in dat ie naar achteren viel. Aan het eind van de lap stof zit namelijk een verzwaard stukje zodat hij in evenwicht blijft. Anders zouden de bedieningen of gids te zwaar zijn. Het is nog steeds een leuk en handig hebbedingetje en ik ben er best blij mee. Hij is verkrijgbaar bij Ikea voor 4,99 euro!

Houden jullie van Ikea?




2 reacties:

  1. Aan de andere, uiterste kant van de zak zitten gewichtjes. Dus dat houdt het in evenwicht. Voorkant je afstandbedieningen bijvoorbeeld en aan de andere kant de gewichtjes. Hoop dat het zo wat duidelijk is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****