Healthy

Een paar weken geleden is er een nieuwe winkel in de stad gekomen, De Tuinen. Bij De Tuinen haalde ik altijd Engelse thee die ik niet ergens anders kon vinden in een stad 20 km hier vandaan. Mijn vader werkt in een stad waar ze wel deze winkel hadden en zelfs die ging wel eens voor mij daarheen voor de lekkerste thee. Toen ik zag dat De Tuinen bij ons kwam, was ik dan ook erg blij!

Source
En waarvoor ik daar ook graag heen ga is het magazine wat ze verkopen bij de kassa; Healthy. Het magazine is 2 euro en staat boordevol weetjes en gezondheidstips.



Hier een impressie!








Hoe lijkt het jullie? Het leest heerlijk weg en ze gaan net even wat dieper op onderwerpen in om het fijne te weten te komen. Ik kan de Healthy zeker aanraden. Bij De Tuinen voor maar 2 euro.




4 reacties:

  1. ziet er een interessant boekje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop bij de Tuinen veel spullen van Inecto, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inecto is de lijn met kokos toch? Heb ik conditioner van, heerlijk!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****