H&M gift

Mijn zus kwam na een korte vakantie met een heel leuk presentje voor mij thuis. En waar kun je me altijd blij mee maken? Juist, nagellak. En zij weet dat ;-) Was dus ook erg blij met deze lakjes!




Er zitten vijf lakjes in deze verpakking en goed vastgedrukt in een plastic bodem. In elk flesje zit 5 ml.
Dit zijn ze:

Blue
Red

Bronze

Beige
Pink
De namen die onder de foto's staan zijn ook de namen van de lakken zelf, niet veel bijzonders dus. Ik heb de lakken zelf nog niet geprobeerd maar wilde het wel graag laten zien uit mijn enthousiasme :-)
Binnenkort volgen er zeker weten swatches van alle lakken!



14 reacties:

  1. Óh! Dat vind ik nou echt een leuk setje. Ben benieuwd hoe ze er op de nagel uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan je verklappen dat de rose en lichtbruine kleur heel mooi is!

      Verwijderen
  2. wat een leuk setje!
    is hij nieuw in de h&m? van volgens mij heb ik hem bij ons nog nooit gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn zus heeft 'm volgens mij uit Duitsland meegenomen, weet niet zeker. Ik had 'm ook nog nooit gezien!

      Verwijderen
    2. ow okee vandaar (: je hebt wel geluk dat je ze hebt haha

      Verwijderen
    3. mijn nieuwe blog: allbeautyforyou.blogspot.com

      Verwijderen
  3. Wat een leuk kadootje. Vooral het laatste lakje is erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar het bronze lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lakjes, het schijnt goede kwaliteit te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes! benieuwd naar de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lakjes en lekker veel haha. :)

    Nice blog. Ik volg je nu.
    x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****