H&M gift: Swatches

Eergister heb ik een artikel gepost over het kado wat ik van mijn zus heb gekregen; de lakjes van H&M. Was erg benieuwd hoe ze zouden lakken, hoe dekkend ze waren en hoe de kleur zou worden. Ook zag ik in een paar lakjes een subtiele shimmer zitten waar ik nieuwsgierig naar was.
En hier volgen dan de swatches!


De eerste twee zijn de Red en Blue. Heb die op 1 hand geswatched. De eerste foto's zijn gemaakt na 1 laag lak en de tweede foto zijn twee lagen te zien.



Blue & Red



Pink & Beige


Bronze

Dit waren ze allemaal. De kwaliteit is prima! De lak lakt goed, dekt na twee keer, de shimmer is vooral bij de bronze goed zichtbaar en bij de beige viel het mij ook zeker niet tegen. De kwastjes zijn wel vrij dun waardoor het iets lastiger is te lakken. Vind de kleuren prachtig! Vooral de middelste foto's, de roze en beige vind ik echt pretty en zal ik zeker gaan dragen.
Wat vinden jullie?



17 reacties:

  1. Mooie dekking en mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De roze en de blauwe zijn erg mooi!
    Een tip is trouwens om OPI op ebay te kopen daar zijn ze veel goedkoper, ik koop ze bijna niet in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij welke koper koop je die dan? heb wel al eens gekeken maar dan zijn de verzendkosten weer erg duur. Kun jij me verder helpen?

      Verwijderen
    2. Beautyzone2007, sendthetrend, CBNAILSTORE428, chandrelleplace en nog een paar anderen ligt eraan of ze betrouwbaar zijn :) Maar de eerste twee zijn algemeen bekend onder vele mensen.

      Verwijderen
    3. Super! Ik ga eens even rondkijken :-D Dank je Mariska!

      Verwijderen
  3. My favorite were the pink and beige.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, erg mooie lakjes!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kleuren! Voor al de blauwe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie lakjes zeg hele mooie kleuren !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nagellakjes!
    Vooral de beige lijkt me erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de blauwe, rode en bronze echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de laatste kleur heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****