Funny nailart

Ik kwam vandaag langs een aantal afbeeldingen van mooie, maar ook gekke nailart. Er zijn zoveel manieren om je nagels te versieren! Ook de vorm van de nagels speelt daarbij een rol. Daarbij zal ik eerlijk zijn dat ik de puntnagels niet erg mooi vind. Al zie je dat nu wel heel veel. Zelf heb ik vrij rechte nagels en dat vind ik mooi bij mijzelf staan. Weer anderen hebben ronde nagels, wat ik ook mooi vind. En soms zie ik ook wel nagels die zo lang zijn dat ik er bijna van gruwel. De meest mooie en grappige nailart die ik tegenkwam wilde ik graag even delen.







Het lijkt me niet echt heel handig om zoveel dingen op je nagels te hebben. Het lijkt me zwaar en een drama met omkleden. Nee, niks voor mij. Maar wel gaaf bedacht en gemaakt!
Zelf kijk ik dagelijks op een blog die nailart verzameld. Daar doe ik inspiratie op voor sommige nailarts die ik heb gemaakt. Nieuwsgierig? Kijk maar eens op deze site met de gave naam: FuckYeahNailart.

PS: Morgen de derde lak van de FeMale collectie!














Je kunt me nu volgen met Twitter! Klik hier of klik op de button aan de rechterzijde van de pagina!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****