Essence LE Rebels

Essence komt weer met een Limited Edition! Altijd leuk om dat nieuwtje te krijgen. Steeds weer benieuwd of er iets bijzonders bij zit. Dat krijg je als je veel nagellak hebt en zoveel verschillende, dat je de uitdaging aan gaat om steeds weer iets te vinden wat je verrast.

Dit keer heet de LE Rebels!

Ik neig dan toch weer naar de paarse lak, het tweede potje zichtbaar op bovenstaande foto. Erg leuk!


Ik zou toch ook de groene wel willen proberen. Vind het wel wat een vies kleurtje maar mijn ervaring leert dat het heel anders kan lijken als je het op je nagels hebt! Mocht ik hier wat van te pakken krijgen ga ik ze zeker showen. Lastig hier, waar ik woon, om nog iets van LE's te bemachtigen.
Ook hebben ze twee mooie kleuren lipgloss:


Een bijzondere topcoat:

En een heel leuk bedacht twee in mascara! De ene kant is gewoon mascara, de andere eyeliner. Leuk!

Moet eerlijk zijn dat ik nog nergens heb kunnen vinden of deze edition met zekerheid in Nederland uitkomt. Maar mocht dat het geval zijn dan zal dat in April of Mei zijn. Ben benieuwd!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****