Essence Fruity swatch

Het was weer zover, ik moest naar de manueel therapeut vandaag. Was ik wel een beetje nerveus voor, omdat ik de vorige keer bont en blauw was. Dus deze keer wat rustiger aan gedaan. Daarna moest ik aan mijn verslaving toegeven, ik kon niet anders. Was enorm benieuwd of Essence Fruity al in de winkels lag, al had ik wel gelezen op andere blogs dat er in andere steden wel al wat lag. Ook had ik een swatch bekeken van een groene Fruity lak met een soort glitter erin en die viel mij echt enorm tegen! De dekking was erg slecht, en de glitter was heel simpel, het leek wel wat kinderachtig ofzo, kan het goede woord er niet voor vinden. Had dus al besloten dat ik maar 1tje zou halen en dat was de oranje waarvan ik al eerder aangaf dat ik die wilde proberen. Heb toch nog een topcoat meegenomen; is nooit weg! ;-)


Vandaag lekker een swatch-dag ingepland. Kan ik zo van genieten! Zit aan mijn eettafel, stal mijn lakken uit en ga lekker bezig. Ik heb moeite met ontspannen en op deze manier lukt het toch wat.
Ik weet dat niet elke lak mooi kan zijn, al ben ik naar mijn idee vrij gauw tevreden. Maar deze Fruity lak... nee die draag ik niet meer.



In het echt was het nog erger; mijn nagels leken eerst enorm geel. Was een vies gezicht!



Zoals je kunt zien is de dekkend heel erg slecht. De lak is erg waterig en zelf bij een tweede laag vond ik het weinig voorstellen.



Ik vind het niet erg om drie lagen lak aan te moeten brengen, maar als het dan nog niks is... Nu kun je zien dat de kleur oranje tevoorschijn komt. Toen begon ik 'm pas leuk te vinden. Maar hij blijft wat doorzichtig en ik hou daar niet zo van. Ik wilde graag een oranje lak proberen omdat ik die nog niet in mijn stash heb, maar deze haalt de keuring niet! Wat vinden jullie?



5 reacties:

  1. Het is een leuk oranje kleurtje (met 3 laagjes) maar de dekking... ai ai ai, wat zonde. Ik heb zelf het geduld vaak al niet voor 3 laagjes, dus ik vrees dat dit hem niet gaat worden. (prive google account van met een strikje, maar wordpress laat me niet inloggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat de kwaliteit niet echt goed is.. Ik twijfel nu wel of ik de lakjes ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kwaliteit ziet er niet echt goed uit maar ik doe sowieso altijd al twee laagjes standaard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Vind hem er wel mooi uitzien eigenlijk, wel jammer dat je 3 lagen op moet doen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad jammer. Krijg zoveel verschillende reacties over deze lak!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****