Cuteness!

Vandaag even heel wat anders... Ik google vaak, bijna elke dag wel. Op afbeeldingen voor een artikel, swatches en andere onderwerpen. En dan kom je eens wat tegen waar je helemaal van smelt.

Zelf heb ik een poes en ze heet Rico. Ooit lang geleden in de veronderstelling geweest dat ze een kater zou zijn en dus vandaar de naam Rico! Ze is bijna 7 jaar en half siamees. Haar blauwe, schele oogjes zijn regelmatig onderwerp van gesprek, evenals haar kleuren. Jammer genoeg heeft ze nierfalen. En dit betekend dat ze niet heel lang bij mij zal blijven. De afgelopen dagen waren weer een gevecht leek het wel, dan is ze zo misselijk dat ze niet wil eten en drinken. Gelukkig kruipt ze nog steeds in mijn armen om liefde te krijgen en te slapen. De zorgen die ik voel omtrent haar zijn niet altijd even leuk.
Maar Rico kan mij elke dag weer doen overlopen van liefde. Ze is erg gehecht aan me en ik aan haar. En dan heb je van die momenten dat je helemaal smelt! Omdat ze lief ligt te slapen met haar pootje over haar koppie of ze je een kopje geeft... Herken je dat? Nu ga ik niet allemaal foto's van haar posten (1tje maar), maar wel van andere smeltmomentjes.

Als allereerst mijn lieverdje, Rico!


Dit ben ik eens tegengekomen via Google. Genieten maar!













Hoe vaak heb jij "oohh"  en "aaahh" gezegd? Is het niet heerlijk? Ik kan hier zo vrolijk van worden.
En gezien dit weer vandaag...bah. Dan kan iedereen wel wat vrolijks gebruiken, toch?

Heb jij een huisdier?




24 reacties:

  1. Wat ziet je kat er lief uit! En de rest van de beestjes, oooh aah ;) Ik heb geen huisdier meer. Had een parkiet en een konijn een aantal jaren geleden maar die zijn inmiddels allebei overleden. Ik heb van mijn konijn een ketting van gemaakt met de naam Romi in een hartje. Heel vaak vinden mensen het raar als ze mijn ketting proberen te lezen maar ik was nu eenmaal gehecht aan mijn konijn (overigens ook aan onze vogel) en het deed me veel pijn toen ze overleed. Toen was ik ook best jong. Het is nu gewoon een standaard ketting die ik nooit af heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat mensen maar raar kijken dan... Een huisdier wordt gewoon een gezinslid, een vriend(in), een kindje! Wat mooi dat je zo'n ketting hebt, erg lief. Ik zal er ook helemaal stuk van zijn als Rico komt te overlijden. Doet altijd pijn.

      Verwijderen
  2. Erg schattige foto's!
    Rico lijkt me erg lief, wat vervelend van de nierfalen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ze is ook nog erg jong voor nierfalen helaas.

      Verwijderen
  3. Ahhh, konijntjes! zo schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah dat konijntje!
    Ps. we volgen je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel lief en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige plaatjes! Echt heel lief! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een cuties allemaal ^^
    En wat is Rico mooi zeg! Zo'n mooie doordringende ogen. Hopelijk mag ze nog heel wat jaartjes bij jullie blijven. Mijn kruising Siamees is 2 weken geleden gestorven, ik huil er nog dagelijks om :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het toen gelezen op je blog ja...ik begrijp dat je verdrietig bent!! Vind het moeilijk haar zo ziek te zien, doet me ook verdriet. Elke dag weer afwachten, wil niet dat ze gaat lijden. Bedankt voor je lieve comment!

      Verwijderen
  8. Ahw, te cute!
    Leuke blog! Ik volg je, volg je terug?
    Liefs.

    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omg how ADORABLE are all these puppies!!!! so so sooooo cute! now i want to go get a new one :) Hugs form California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahw die egeltjes! heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super schattig! Ik heb 2 katten! Grolsch en Bols!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt schattige foto's! Veel beterschap aan Rico :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****