China Glaze- Breastcancer Awareness 2012

Vandaag even een post over China Glaze, een populair nagellakmerk. Ik heb er zelf niet heel veel van, maar moest het uiteindelijk toch eens proberen. Het is vrij duur vergeleken met wat ik normaal gewend ben. Wil eigenlijk niet meer dan 3 euro aan een potje nagellak uitgeven, maar soms moet je eens een uitzondering maken! Ik heb via Nailpolish Fashion toen een bestelling gedaan en een aantal mooie winterse kleuren van China Glaze aangeschaft.

China Glaze brengt ieder jaar een Breastcancer Awareness collectie uit en zo ook dit jaar.

Natuurlijk is het thema van de collectie ROSE :-) Ik was eerlijk gezegd niet zo van het rose en draag het ook niet heel vaak, maar er zitten soms erg mooie kleuren bij en heb dus wel wat rose in mijn collectie inmiddels.
Ik heb op internet gezocht wanneer deze collectie uit komt, maar kan het gewoon niet vinden. Heb op verschillende sites gekeken maar helaas. Als iemand het antwoord weet... let me know!
Dit zijn de kleuren:


Vind de eerste twee kleuren in het bijzonder erg mooi. En ik hou wel van de zachte pastel.
Als ik er aan kan komen dan zal ik zeker een aantal swatchen. Hopelijk duurt het niet te lang, de kleuren zijn heerlijk zomers!


Volg mij met Bloglovin'
Volg mij met Twitter
















0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****