Braids

Regelmatig kom ik eens een foto tegen van een kapsel waar ik dan meteen gek op ben en zelf ook wil. Dan heb ik het niet zo over knippen, want mijn haar is lang en dat hou ik graag zo. Maar hoe te dragen? Ik draag het vaak hetzelfde en wil graag wel eens wat anders. Ben helaas niet zo heel erg handig met mijn eigen haar.
Misschien moet ik meer oefenen? Wil de mooiste ideetjes voor lang haar laten zien;

Source

Zo draag ik het af en toe wel, vind ik erg leuk!

Source
Ook erg mooi, denk alleen niet dat ik dat zelf voor elkaar krijg.


Source



Source





Het is helemaal hot om je haar te vlechten en dan met name de voorkant richting zijkant. Zie je erg veel! Heb wel ontzettend glad haar en het zal lastig worden om vast te zetten zonder elastiekje. Moet echt eens gaan oefenen met dit soort dingen! Wie weet gaat het me dan toch nog eens lukken.



5 reacties:

  1. Leuke trend! Maar ik heb ook glad haar en vlechten bij mezelf kan ik helemaal niet goed..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb dus precies hetzelfde! Als je nog eens tips hebt... laat het me weten;-)

      Verwijderen
  2. Een vlecht maakt je hair-do gelijk een stuk leuker! Mooie inspiratie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi de vlechten! Het blijft bij mij alleen super slecht zitten door me dunne haar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook hoor, het is dun en glad. Maar wie weet lukt het me nog eens!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****