Action Manicureset

Action heeft altijd een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij. Ik moet gewoon echt zo af en toe daar even naar binnen lopen en rond sneupen. Daar neem ik dan ook lekker de tijd voor. Ze hebben zulke leuke dingen en lekker budget. Ze verkopen Max cosmetics met onder andere lipgloss, foundation, blush, oogshaduw, lippenstift en nagellak.

Ik zag daar een manicuresetje liggen en was wel nieuwsgierig.


Heb er wel een maar die is behoorlijk oud. Daarbij wilde ik eigenlijk nog wel een grote nagelknipper hebben. 
De set zit open in de verpakking dus kun je goed zien wat er precies in zit. Daardoor had ik niet echt op de buitenkant gelet en die vond ik wel erg bijzonder! Beetje retro patroon en kleur.



Ik hou daar persoonlijk wel van. Het is een 7 delige RVS manicure set in een etui. Er zitten twee nagelknippers in en nog een aantal attributen.



Ik twijfel wel een beetje over de kwaliteit. Maar wat wil je ook voor zo'n prijsje. Hij kostte 1,89! Er zitten handige tools bij om mijn nagelriemen in bedwang te houden (rvs bokkepootje) en een extra pincet is ook nooit weg. Ben erg benieuwd!














PS: Kwaliteit lijkt prima, maar het is lastig om de uit de etui te krijgen! Daar moet je even handigheid in vinden.

2 reacties:

  1. Ja, ik ben ook van de Action. Ik ga op pad voor 1 boodschapje en kom er weer met ladingen vandaan.Ze hebben op dit moment een hele mooie lijn van Pure Coconut, shampoo, conditioner, douche creme, body lotion en body cream. En die laatste is echt heerlijk, maakt je huid lekker zacht en het kost bijna niets. Als ik het vergelijk met een pot van Rituals, dan kan ik er nu 5 kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rituals is ook heerlijk maar zooooo duur ja! Coconut is lekker, gebruik de conditioner af en toe, ruikt lekker. Action is gevaarlijk hahaha :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****