Swatch Etos nagellak

Hallo everybody!

Begin februari heb ik een artikel gepost over twee Etos nagellakken die ik van mijn tante Rian had gekregen tijdens onze gezellige lunch. De groene heb ik vrijwel meteen geswatched en gepost, maar de bruine is eventjes blijven liggen. (zie Etos nagellak swatch) Die wil ik vandaag laten zien!


Ik was erg benieuwd naar hoe de kleur uiteindelijk eruit zou gaan zien. Heb wel een aantal lakken van de Etos maar dat zijn meer zomer kleuren en dus had ik al een poosje geen Etos lak gebruikt. Hier dan de eerste laag!




Ik vind 'm nu al erg mooi! De glans is fantastisch, de shimmer/ glittter die erin zit is goed zichtbaar. Hij lakt erg makkelijk en droogt snel.




Is de glans niet fantastisch? Ik heb er geen topcoat over nog, voor de duidelijkheid! Als alle Etos nagellakken zo fijn lakken en zo'n mooie glans hebben kan ik ze zeker aanraden. Vind dit zelf een mooie, warme, winterse kleur.  Tot gauw!

Wat vinden jullie van de bruine Etos lak?




2 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****