Swatch Essence 05 Boys are Back in Town

Zoals beloofd vandaag de andere swatch van de NailColour 3 reeks van Essence. Gister heb ik de groene lak geswatched voor jullie en vandaag dan de paarse, de nummer 5.



Net als bij de groene dekt de eerste laag eigenlijk al helemaal. En ook dit keer heb ik het bij 1 laag gelaten.



Ik ben sowieso wel gek op paars. Er is een poos geweest dat ik het zo vaak op had dat ik op een gegeven moment de paarse lakken aan de kant moest gaan leggen en eens wat ander gaan proberen. Het was dus even geleden en ik kan je zeggen dat ik er volop van geniet :-)
Hier de tweede laag, de shimmer/ flake topcoat!




Ik vind het eindresultaat geweldig! Niet dat ze zo opelkaar lijken maar ik heb ook een swatch geplaatst een poos terug van een Catrice lak, de Dirty Berry en hij doet mij hier wel wat aan denken:


Hij blijft mooi! Binnenkort maar weer eens dragen.
Volgende keer de derde lak!


Vind jij de Essence lakken leuk?

3 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****