Swatch Essence 04 A Walk in the Park

Vandaag mag ik weer een swatch met jullie delen! De nagellak is niet heel nieuw meer, maar nu nog wel verkrijgbaar in het assortiment. Het is een duo lak van Essence. Ik heb er drie gekocht laatst en wilde ze alle drie laten zien. Eerst de nummer 4; a Walk in the Park.


Er zijn twee lakken; de kleurlak en een soort topcoat. In de gewone lak zit een hele subtiele shimmer en in de topcoat zit ook shimmer en een soort kleine flakes.


Het verbaasde me dat de eerste groene laag meteen al zo goed dekte. Ik heb het dan ook bij 1 laag gehouden. Als ik de topcoat niet had gehad was ik toch voor een tweede laag gegaan maar het dekte prima!



Erg mooie kleur! En die gaat veranderen als de topcoat erop gaat...




Op de achtergrond zie je mijn mooie behang. Fotografeert goed en wilde 'm ook een beetje showen haha! Hoe vinden jullie het geworden? Ik moest er wel even aan wennen, maar de topcoat is erg mooi. Het is een behoorlijk opvallend lakje maar ging de kleur steeds meer waarderen. En de shimmer is echt mooi.
De andere twee volgen snel!


PS: Ik volg een leuke blog van iemand die ook regelmatig erg leuke nailart maakt. Eventjes geleden mochten we haar een vraag stellen die zij later zou gaan beantwoorden en mijn vraag staat er ook bij! Neem eens een kijkje! Hier de link: BeautyNailsFun!


Tot gauw!


3 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****