Swatch Essence 01 Midnight Date

Last but not least, de Midnight Date! Zoals ik al eerder schreef heb ik er drie gekocht van deze duolakken en dit is de laatste die ik jullie mag laten zien. Vind ze alle drie erg mooi en zal ze zeker vaker dragen.
Catrice kwam even geleden met een LE (Limited Editon) aan met hele mooie topcoats, de Million Styles:

Helaas hier niet aan te komen! Ik zie op andere blogs allemaal swatches voorbij komen en ik kan er gewoon niet aan komen. Erg jammer! Hopelijk win ik nog een aantal met een winactie, zou leuk zijn!
De topcoats die bij deze duolakken van Essence zitten verzachten het verdriet wat ;-) En ik heb onlangs flakies gekocht van Golden Rose, wordt vervolgd!

Nu eerst de Midnight Date. Let's go!


De eerste laag dekt prima, net als bij de andere twee. Het scheelt een hoop werk :-)




En ook de topcoat is weer zo mooi als bij de andere twee. Ik heb wel het idee dat de flakies die erin zitten groter zijn als bij de anderen, wat ik erg mooi vind! De blauwe intense kleur is prachtig vind ik. Wat vinden jullie?




Tot gauw!



5 reacties:

  1. deze is heel mooi, en wat heb je mooie nagels!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook, en ik ben er echt verliefd op. Verder heb ik maar één lakje kunnen scoren van de bovenstaande limited edition. Echt balen, want ik vind ze zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook echt super. Heb 'm bij jou ook gezien en vind 'm erg mooi bij je huid staan, net als rood. Jammer dat je maar 1 hebt kunnen scoren, soms wordt het zo snel leeggeroofd! Is je blog alweer up & running?

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****