Review Easy Pump nagellakremover

Hallo lezers!

Onlangs las ik op een blog een review van nagellak remover van de Kruidvat. En dan niet gewone nagellak, nee, verzorgende nagellak uit een pompje. Zij die dit schreef was zelf niet erg tevreden maar werd toch nieuwsgierig. Het leek mij wel fijn om dat spul niet steeds op mijn handen te krijgen. Dus dat moest ik zelf testen!


Ik moest dit dus uitproberen en dat heb ik gedaan. Reken maar niet dat ik het niet over mijn handen kreeg, zelfs meer dan met een gewone fles remover!
Er zit 175 ml in het potje en heeft een Easy Pump system. De bedoeling daarvan is dan je het wattenschijfje op de bovenkant houdt en dan indrukt. Dan komt er remover op het wattenschijfje terecht.



Je ziet op de onderste foto al een beetje remover in de 'spuitmond' liggen en dat gebeurt steeds, alsof het potje te vol zit. Misschien wordt dat beter! De truc is om het wattenschijfje helemaal over de mond heen te leggen en in zijn geheel aan te drukken. 1 klein gaatje wat overblijft en de remover spuit eruit (in mijn geval in mijn thee, over de tafel en stukje bank... :-s). Toen ik dat weer had opgeveegd wilde ik later nog even een foto maken en pakte het flesje op met de dop dicht en toen liep de remover over mijn handen heen... De dop is niet zo gemaakt dat hij helemaal afdekt namelijk. Behoorlijk aan het knoeien geweest dus.
De remover werkt verder prima, er zit in principe genoeg in de fles (als je niet teveel knoeit), het is niet duur (rond de 2,50 euro) en hij ruikt lekker. Dat klinkt gek maar het ruikt niet zoals andere removers. Hoewel dit ook een sterke geur heeft vind ik het wel lekker ruiken.

Ik geef het nog niet op en ga weer proberen deze Easy Pump te gebruiken, misschien kom ik nog achter een foefje om niet zo te knoeien.
Tot gauw!






Ben jij bekend met deze Easy Pumps? En heb je nog tips?

0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****