Pink Ribbon 2

Lieve lezers,

Als allereerst hartelijk dank voor alle reacties die ik kreeg op mijn post van gister over borstkanker. Reacties bij mijn post, op Facebook en sms, erg blij dat iedereen zo meeleeft.
Onlangs heeft de vader van een goede vriendin te horen gekregen dat hij borstkanker heeft. Hij staat nog helemaal aan het begin van alles; er moeten nog scans en dergelijke gedaan worden om meer te weten te komen. Ook mijn tante heeft borstkanker en is hard aan het vechten om beter te worden. Er is nog iemand in mijn omgeving wiens vader komt te overlijden aan kanker. En dus wilde ik me hier graag even in verdiepen en mee bezighouden en dan met name om jullie ook weer even bewust te maken.



Mijn tante heeft gister een reactie achtergelaten waar ik toch wat mee wilde doen. Zij wees mij er op dat er nog een risicofactor is die nog niet zoveel in de aandacht is omdat er op het moment nog veel onderzoek naar wordt gedaan.

Zij gaf twee links door die ik heb doorgenomen en graag met jullie wil delen:
Deze link kun je bekijken als je meer wilt weten over nog een risicofactor die niet genoemd is gister, en dat is dicht borstklierweefsel. Lees het even door!

Deze link kun je bekijken als je een digitale brochure wilt doorlezen over hoe een zelfonderzoek te doen. Op bladzijde 5 'Wat kun je zelf doen' laadt er een filmpje op de rechterbladzijde. De eerste knop is Play.
Graag bekijken, erg leerzaam!


Het is gewoon een enge ziekte. Dat hoor ik ook uit jullie reacties.
Laten we dan ons goed inlezen over de risico's en borstonderzoek. Hoe eerder je erbij bent hoe beter!
Mocht er nog meer informatie zijn waar je als lezer aandacht voor wilt dan hoor ik dat graag en zal ik hier weer een topic aan wijden.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****