30 day challenge Day 9

Hallo lezers!

Weer eventjes een korte update over mijn huis. Mijn slaapkamer is KLAAR! Erg mooi geworden. De muren zijn gewit, waarvan 1 muur een soort aubergine paars heeft gekregen. En de vloer is gelegd! Het is erg snel gegaan en ben er super blij mee. Vanmiddag voorbereidingen voor behangen doen en dan maandag behangen. Mocht het voor donderdag er allemaal in zitten... dan kan ik eindelijk, eindelijk mijn mooie, nieuwe bank op halen. Ik kan niet vertellen hoeveel zin in daarin heb :-)

Ik besef me wel dat een 30 day challenge best wel lang duurt haha! Maar ik heb een belofte gemaakt en wil me er graag aan houden. En vandaag is dan vraag 9 aan de beurt en die is leuk!


Day 9 Je favoriete liedje


Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik meerder heb of iedere twee weken wel een ander liedje. Of het nu een oud liedje is, of iets uit de Top 40, dat maakt me niks uit! Maar nu was de eerste die in mijn hoofd opkwam ook die ik hier wil delen met jullie!


Ook de clip is helemaal geweldig. Die kat is echt zijn maatje, door dik en dun! Ik vind Ed Sheeran's muziek sowieso goed klinken. Ik hou van Brits en hoewel ik dan in muziek niet altijd kan waarderen vind ik dit wel weer erg lekker om naar te luisteren.

En nu voor jullie.... Wat is jouw favoriete liedje at the moment?

Tot gauw!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****