30 day challenge Day 30

Yeah! Last, the very last!
Day 30 is aangebroken, blij blij blij. Let's see!


Vind het wel een vreemde vraag na de afgelopen dagen. Die waren zo intensief en daarbij had ik het gevoel afscheid te nemen en te eindingen met de challenge. Dit is weer even de andere kant op.

Kan meteen al zeggen dat ik geen bureau heb. Ik heb wel een laptoptafel waar ik post bewaar en ik heb een eettafel die ook dient voor allerlei dingen. Probeer de tafel wel altijd wat leeg te houden, maar als ik met mijn nagels bezig ga, mag ik graag wat uitstallen.

Er staat dan dus ook nagellakremover, potjes nagellak, wattenschijfjes, wattenstaafjes, een boek en een paar bonnetjes. Ook een klein dienblaadje met wat prullaria. De rest van de nagellak komt in dozen, en die komen in de hoek te staan. Uiteindelijk wil ik een kastje hebben en daar alle nagel spullen in bewaren.
Mag graag knutselen en aangezien ik altijd aan de eettafel zit dan, wil ik daar nog een opbergruimte voor hebben. Verder ligt er bij mijn laptoptafel belangrijke post en een doosje met allemaal thee.

That's pretty much it! De laatste vraag heb ik gedaan en dat betekend dat ik de challenge heb volbracht!
Dat voelt erg goed moet ik zeggen. Vond het zeker een uitdaging en heb veel leuke reacties gekregen. Het was ook wel vrij persoonlijk waardoor jullie mij vast ook wat beter hebben leren kennen. Ik denk wel een paar keer na wil ik nog een challenge doen, en dan zeker eentje die 30 dagen duurt ;-)
Nu weer back to normal!

Tot gauw!


0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****