30 day challenge Day 29

Hoi!

Vandaag vraag 29, heb er nog 1 te gaan en dan is de challenge klaar. Wel spannend hoor! Zoals ik al eerder schreef heb ik leuke dingen in petto, veel nagellak! Kan merken dat de kleuren allemaal vrolijker worden en de nailart ook. Ik volg vele blogs, het worden er alleen maar meer en ik kan zien dat de lente is aangebroken.
Maar vandaag vraag 29!


Hele mooie vraag. Daar wil ik even goed voor gaan zitten!
Vanwege mijn werk kan ik niet in heel veel detail treden maar hopelijk zal ik mijn baan goed afronden rond aankomende zomer. Dan houdt het weer op!
Ik hoop dat ik dat goed kan afronden, nog veel kan leren en dan mijn droom kan gaan volgen. Heb veel nagedacht over wat ik wilde doen en heb het eerlijk gezegd nooit echt geweten. Zeker heb ik dromen gehad maar helaas heb ik die naast me neer moeten leggen. Jaren geleden was ik al met nagels bezig, lakken, nailart en dat mocht ik ook graag bij anderen doen. En dat is de afgelopen jaren steeds meer geworden. Ik zou hier erg graag mijn beroep van willen maken en wil dan ook modules gaan volgen om acrylnagels te gaan zetten, wat ik zelf erg mooi vind en dan ook de gelnagels. Waar ik het meest naar uit kijk is natuurlijk de module nailart die ik wil gaan doen om mijn creativiteit kwijt te kunnen. Mijn plan is om mij hier in te gaan verdiepen en aan te gaan pakken. Tevens zal ik naar iets anders moeten gaan kijken omdat ik hier in eerste instantie waarschijnlijk niet in mijn onderhoud kan voorzien. Dat wordt nog veel brainstormen!

Ik hoop dat alles wat meer een plek gaat krijgen, in mijn hoofd en in mijn leven. Dat mijn huis op orde komt,  dat de mensen in mijn leven blijven. Dat ik de banden met hen kan gaan versterken en dat iedereen's gezondheid, inclusief die van mij, goed mag blijven.



Wil nog zoveel leuke dingen doen! Op reis in mijn eentje naar een warm land, zelfvertrouwen kweken, nog heerlijke dingen koken en vooral nog veel nagellakjes kopen en nailart maken :-)
Wat zijn jouw plannen voor de komende 365 dagen?







Gek op blogs? Volg mij hier.

4 reacties:

  1. Anoniem11:17

    hi lieverd,

    eindelijk de tijd om je blog eens even goed te lezen en bekijken, las af en toe wel een stukje, maar op een BB is dat toch lastig.. kan beter op een PC.
    je nailart is erg inspirerend en krijg ook helemaal de kriebels om leuke lakjes ed te zetten, alleen heb ik toch moeite om mn nagelriemen te bestrijden en controleren (zucht)
    wat je hier boven schrijft vind ik erg mooie dromen, en ben zo blij om te lezen dat je ze uitspreekt en dat je er zo opgewekt van word. Ik weet zeker dat iedereen om je heen je zal helpen en stimuleren om ze te behalen, maar onthoud goed dat uiteindelijk jij degene bent die ze realiseerd (en daar kan je dan ook enorm trots op ijn)
    ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het nu met je gaat en hoop dat ook echt dat we gauw weer kunnen daten ( mn nagels zijn hard toe aan een opknap beurt ;-) )
    dikke kus en tot gauw

    hou van je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:18

    dikke kus van je rotterdam vriendinnetje (vergat t erbij te zetten)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****