30 day challenge Day 28

Lieve lezers!

Nog twee dagen! Joepie :-) Dag 28 is aangebroken en wat brengt de challenge mij vandaag?


Haha, en ik maar denken dat de vorige challenge vraag erg was! Ik heb besloten om het erg kort te houden, niet tot in de kleinste details dus. Wel hoogtepunten en dingen die mij goed zijn bijgebleven, maar that's it!

Ik heb ook gelukkig maar een paar maanden te beschrijven. Laten we beginnen in Januari. Oud en Nieuw was gezellig, feestje hier bij mij thuis gehad. Lekkere borrels, muziek en hapjes! Later heb ik weer een feestje gehad... ik ben namelijk 30 geworden op 10 januari. Ja ja hele leeftijd. En toen ben ik ook met mijn blog begonnen. Ben echt nog een rookie dus :-)

De afgelopen maanden waren KOUD. Nat en glibberig! Ben erg blij dat het weer nu beter is. Er is veel gebeurd in die maanden. Ik kreeg te horen dat ik hier in het huis mocht blijven na gesprekken met de woningstichting. Heb spullen gekocht voor het huis en moest, zoals jullie mee konden lezen, het huis verlaten in verband met de vernieuwing van de plafonds.

Verder ben ik aan het werk geweest en komt er hopelijk nog veel meer mooi weer aan. En ik hoop ook dat ik lichamelijk weer een stuk fitter kan worden zodat ik eindelijk wat dozen kan gaan uitpakken en opruimen! Het gaat erg langzaam.

Ik heb veel lieve, hardwerkende mensen over de vloer gehad die me met vanalles hebben geholpen. Ben nog steeds ontzettend dankbaar en zal dat ook blijven. Zoiets vergeet je niet!

Tot gauw!






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****