30 day challenge Day 27

Hoi hoi!

Vandaag maar weer eens even om het hoekje kijken. Ben ziek geweest en kon de energie niet vinden om online te gaan. Dus ben dus twee dagen afwezig geweest! En dan ook nog meteen een pittige vraag...


Vond dat mijn week in details wel aardig gelukt was, werd uiteindelijk een heel verhaal waar je U tegen zegt! Maar een maand?! Wow... dat is wel erg veel. En moet ook eerlijk zeggen dat ik niet denk dat mijn geheugen zo ver terug wil gaan. Ik leef met de dag...
Maar ja een uitdaging is geen uitdaging als ik 'm niet aan ga, dus here we go. Ik ga gewoon bijzonderheden beschrijven, niet van week tot week of dag tot dag. Dan ben ik erg lang bezig!

Deze maand was mijn mam jarig. 's Middags op visite geweest, even haar zelfgemaakte taart proeven. Was heerlijk! Ze wilde graag uit eten met het gezin en dus zijn we naar de Griek geweest.
Ik heb mijn nieuwe bed gekregen en al verschillende nachtjes daar geslapen. Was wel eventjes gek om de eerste nacht in een nieuw bed en andere kamer te slapen.
Sinds het begin van deze maand staat het huis op mijn naam en heb ik een eigen naamplaatje op de brievenbus gekregen. Wat voelt dat goed!
Ik heb een evaluatie gehad op het werk, die positief was.

Ook heb ik een nieuwe bank gekocht en ontvangen deze maand. Ook erg blij mee! Ben nog steeds wel bezig met het huis op orde te krijgen. Had niet verwacht dat dit zo lang zou duren.

Hier hou ik het maar bij voor deze challenge-vraag. Dat is wel genoeg, toch? En de maand is nog niet eens voorbij ;-) Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en hopelijk lekker genieten van de zon!

Bron
Tot gauw!




0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****