30 day challenge Day 26

Hallo lezers!

Nog vier dagen te gaan, VIER dagen! Ik kijk wel uit naar het einde van deze challenge. Beetje back to normal, heerlijk. Vandaag een bewerkelijke vraag....


Het is woensdag en dus moet ik even terug gaan denken wat ik allemaal heb gedaan. Of het tot in de kleinste details wordt denk ik niet, maar ik ga mijn best doen.
Vorige week woensdag is een vriendin bij m'n nieuwe huisje komen kijken en ik heb van haar mooie bloemen gekregen! We hebben hier even gekletst, wilde niet al te lang blijven omdat ik een harige haarbal van een kat hier heb rondlopen en zij daar allergisch voor is. Toen zijn we de stad in gegaan en hebben we wat gedronken bij een restaurant, lekker aan de thee. 's Avonds had ik niks te doen en heb lekker op de bank gehangen. Wat ik heb gezien op tv weet ik niet meer! Donderdag moest ik weer werken dus ben op tijd op bed gegaan, denk zo rond de elf uur.
Donderdag dus werk, waarover ik al eerder schreef dat ik mij daar niet over uit kan laten. Ik had beloofd bij mijn ex-huisgenoot langs te gaan en zij had een verrassing voor me! Tijdens het verhuizen van mij ivm de verbouwing van de plafonds, heeft zij een hangertje aan haar ketting gedaan omdat we bang waren dat we het kwijt zouden raken. Mijn ketting was namelijk stuk! En ik kreeg a brand new one. Super lief!! Die heb ik dus weer om. Heb met haar tv gekeken en thee gedronken. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik snel, na het leeghalen van een kastje een eitje gebakken. Mijn vader stond voor de deur om kwart voor zeven en toen hebben we dat kastje naar mijn zus gebracht. Daarna tot uurtje of negen een goed gesprek met mijn vader gehad en hij heeft mij even geholpen met de belastingaangifte. Niet vergeten mensen!

Vrijdagmorgen was ik al erg vroeg wakker en heb thuis wat dingetjes opgeruimd. Ben gaan douchen en mocht daarna het halletje droogmaken met handdoeken omdat het doucheputje niet goed leegliep haha! Om 12 uur moest ik bij de fysio zijn en die heeft me weer gekraakt. Heb een massage gehad om de rug/bil spier los te krijgen en we hebben het over effecten van stress gehad op het lichaam. Daarna zou ik met mijn moeder even wat gaan drinken maar die heeft nu precies wat ik had; erge rugpijn. Dus dat doen we een andere keer! Heb de rest van de dag nog wat in huis doosje uitgepakt, wasje gedaan en keuken opgeruimd.

Zaterdag was een drukke dag. Ben 's morgens begonnen met de glazen, kopjes e.d. in te pakken van mijn ex-huisgenoot. Alles in kranten gewikkeld en in dozen gedaan. Ook de voorraadkast was aan de beurt. Ik heb nu erg veel ruimte over, dus ga nog even goed nadenken over de indeling. Ik ben daar zo druk mee geweest dat ik gewoon vergeten ben om te eten en drinken, beetje dom van mij. Gelukkig heb ik dat in de avond ruimschoots ingehaald! Een vriend van mij kwam hier en we hebben karbonade en aardappels uit de braadzak gegeten. Daarna nog een griesmeelpuddinkje van Mona gehad en tuurlijk kwam er een reep chocola op tafel. Genoeg zoetigheid voor een week. Al vrijwel uitgeteld heb ik iets geroepen van: Ik heb zin in een milkshake! en nog geen kwartier later zaten we in de auto naar de McDrive waar ik ook meteen maar een Bigmac heb besteld. Dit alles tussen half 1 en 1 uur 's nachts. Ik ben niet van het spontane maar dit was leuk!

Zondag ben ik weer begonnen met inpakken en dat heb ik afgerond. Heb mijn eigen spul allemaal afgewassen en in de kasten gezet. Lekker gevoel! Mijn zus kwam even om het hoekje kijken en mijn ex-huisgenoot kwam haar spullen ophalen. Daarna nog lekker op de bankgehangen, nagels gelakt en foto's gemaakt voor mijn blog, aan mijn blog gewerkt en 's avonds heb ik bij mijn zus gesnackt samen met een vriendin. Tv gekeken en niet al te laat op bed gegaan.

Maandag ben ik de stad in geweest en heb ik bekers/ mokken gehaald. Daar had ik toch wel erg weinig van bleek achteraf. Ik had 'n wat minne dag, was erg moe, wat pijntjes her en der en heb nadat ik de stad ik ben geweest even op de bank gaan liggen. Wilde wel even slapen maar dat wou niet. Heb een heerlijke maaltijdsalade gehad van de Hema met gerookte kip en ben 's avonds vroeg op bed gegaan.

De dinsdag kun je op mijn post van gister lezen :-)

De woensdag is vandaag. Niet veel bijzonders! Afgelopen nacht heb ik op mijn nieuwe bed geslapen en kan zeggen dat hij meer dan heerlijk ligt. Beter dan de slaapbank waar ik de afgelopen weken op sliep! Was wel weer vroeg wakker jammer genoeg. Maar ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot half elf. Ik heb ontbeten en heb op de bank gelegen. Had vanmiddag een evaluatiegesprek waar ik fit voor wilde zijn dus heb nog veel gerust. Gesprek ging goed en daarna heb ik even wat avondeten gehaald omdat een vriend komt eten. Lekkere Afrikaanse Boboti gegeten! Daarna een leuke film gezien met Sandra Bullock, All About Steve. Heerlijke feel good movie! Nu op bed, morgen weer lange dag!
Tot gauw!

PS: Heb vanmiddag 3 nieuwe lakken van Catrice gekocht, volgt binnenkort meer!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****