30 day challenge Day 24

Hoi allemaal!

De challenge schiet al op! Dag 24 is al aangebroken. En de vraag is leuk! Al moet ik daarbij zeggen dat ik niet erg modebewust ben. Ik volg niet de laatste trends. Wil wel graag leuk gekleed de deur uitgaan maar ik kies toch vaak voor comfortabel.


Day 24 Wat je vandaag aan had


Vandaag had ik een lichtblauwe spijkerbroek aan die ik heel lang geleden bij de C&A heb gekocht. Jammer genoeg kan ik nog steeds niet op hakken lopen (mag graag mijn laarzen aan hebben) vanwege mijn rug. Dat werden dus mijn oude, ietwat afgetrapte gympies die veel te lekker lopen.
Daarboven had ik een wit basic shirtje aan van Vila, waar ik er best veel van heb trouwens, vind ze ideaal! Omdat het toch wel een klein beetje fris was nog een niet al te dikke trui.

Nu het weer beter wordt krijg je de kriebels en wil je het liefst je kast overhoop halen om de zomerkleding die achter in de kast is geraakt eruit te plukken en aan te trekken. Dat is precies een goede verklaring voor het verkouden worden en dat wil ik niet ;-) Dan maar iets te warm, mijn jas kan ik nog los doen.
We zijn tenslotte nog maar maart!

Vandaag zag ik in de winkels de Limited Edition van Essence liggen. Een nieuwe LE genaamd Season of Extremes. Ik was blij verrast te zien dat alles nog compleet was en niet leeggeroofd.



Wilde er graag wat van hebben om jullie te laten zien. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet echt heel enthousiast was. Tenminste, er zitten zoveel kleuren bij die ik al heb, de duolakken spreken mij ook niet echt aan. Aan de rechterkant zie je paars en rose en die kleuren heb ik ook al. De nude lakken waren op zich wel leuk maar toch niet wat voor me. Heb dus niks gekocht. Maar, er volgen binnenkort swatches van andere duolakken van Essence!


Tot gauw!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****