30 day challenge Day 22

Hoi hoi!

Dag 22 is aangebroken en best wel een lastige moet ik zeggen.


Day 22 Wat prikkelt je fantasie


Dat geeft stof tot nadenken! Wat prikkelt nou mijn fantasie? Ik geloof dat ik best wel veel fantaseer. En dat heeft te maken met mijn soort humor denk ik. Het overdrijven in een grap om iets gekker te maken en daar dan en voorstelling van in je hoofd hebben. Ik ben namelijk wel een beeld-denker, ik zie dingen voor mij en zo onthoud ik ze ook beter. Wat bij sommige verhalen wel eens vervelend is :-D

Ik mag graag voordat ik ga slapen eventjes lezen om mijn hoofd wat rustig te krijgen. Lees meestal spannende boeken waarbij je je hoofd erbij moet houden. Denk dat ik dan ook wel het meeste fantaseer.
Je hebt een hoofdpersoon waar je geleidelijk aan een beeld bij krijgt. Hoe diegene eruit ziet, wat een beetje de karakter eigenschappen zijn... Vaak klopt er niks van bij mij, lees ik ineens dat diegene dik en kaal is terwijl ik een knappe kerel voor ogen had ;-)
De stad waar ze wonen, het huis waar ze wonen, daar maak ik me toch een voorstelling van. Je hebt ook van die schrijvers die erg in detail treden en zo kun je je fantasie de loop laten.

Vertel, wat prikkelt jouw fantasie?

Tot gauw!






Nieuwsgierig naar mijn nailart?

1 reacties:

  1. He wat raar Mir, ik had hier gisteren op gereageerd, maar is niet geplaatst.

    Dus bij deze: Een zwoele stem..........

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****