30 day challenge Day 21

Hallo allemaal!

Ik heb met vandaag nog 10 dagen challenge te gaan. Best spannend omdat de laatste vragen ook meteen behoorlijk bewerkelijk zijn. Gezien ik mijn eettafel en stoelen weer op zijn plek heb staan kan ik weer lekker aan de tafel met mijn nagels bezig. Er volgen dus swatches na de challenge en als het goed is ook weer nailart!! Heb er nu al zin in :-)


Day 21  Je favoriete film


Zoals eerder geschreven ben ik dol op films! En wat ook leuk is om te lezen is de Movie Monday op iNikkens, waarbij je dus op elke maandag een aantal films krijgt aangeraden. Nicole verteld wat zij er van vind en geeft de film een cijfer. Erg leuk om eens te gaan kijken en trailers te bekijken!
De keus vind ik wel lastig, ik heb er meerdere. Maar als ik ga voor het eerste wat in mij opkomt dan is dat een heel bekende film, gebaseerd op het boek van Stephen King, The Green Mile.


Wie kent deze film niet? Echt een absolute klassieker en zeker een aanrader. Ik heb het boek ook gelezen en die was ook prachtig. Hoewel ik niet van sci-fi hou en daar hier wel wat van in zit, kan ik het toch hebben als het op The Green Mile aankomt. Stephen King is daar erg goed in, om een mix van harde realiteit en wat fantasy door elkaar te gooien.
Meestal bij de challenge vragen doe ik nog een tweede keus er bij en die wil ik toch ook met jullie delen. Ze staan eigenlijk beide wel op nummer 1, omdat ik deze film ook erg goed vind. Beide zijn ze aangrijpend en is het verhaal zo boeiend. Deze film is van dezelfde director.


Dit was day 21, op naar de 22e!
Tot gauw!








Wat is jouw favoriete film? Heb jij nog aanraders?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****