30 day challenge Day 20

Hoi hoi!

Een leuke challenge vraag voor vandaag en ik denk dat het antwoord voor jullie wel duidelijk is gezien jullie het op mijn blog veelal voorbij hebben zien komen...


Day 20 Een hobby van jou


Al geraden? Ik mag ontzettend graag creatief bezig zijn en dan het liefst met nagels. Of het nu gaat om het verzorgen van, een kleurtje lakken of een mooie nailart maken, ik vind het erg leuk.
Al eerder heb ik aangegeven dat ik het moeilijk vind om te ontspannen en het daarom zo moeilijk is om je over te geven aan iets. Ik wordt me wel steeds meer bewust van de spanning die ik heb, hoe het komt, wat ik er mee of aan kan doen gelukkig. En creatief bezig zijn is voor mij ontspannend. Mijn hoofd is alleen bij hetgeen wat ik aan het maken ben en verder denk ik niet aan andere dingen. En voor mijn doen is dat heerlijk omdat mijn hoofd altijd een choas is.
Ken je dat, dat je 'wakker' wordt van waar je mee bezig bent en compleet de tijd bent vergeten? Dat is zo heerlijk. Ik hoop ergens dit jaar te mogen beginnen aan een opleiding nagelstyliste. Om dan natuurlijk ook een module nailart te kiezen en nog meer te kunnen!

Wat is jouw hobby?


Tot gauw!






Volg mij met Bloglovin' !



2 reacties:

  1. oeeeh leuk!
    mijn hobby is bloggen! (:
    elkaar volgen? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Heb je blog bekeken, ziet er goed uit. Lees ook dat je het erg druk hebt! Dat ken ik ;-) Volg jij mij ook? Liefs!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****