30 day challenge Day 19

Ola!

Dag 19 van de challenge is aangebroken en heb een klein dipje geloof ik. Wou wel dat ie voorbij was! Maar ik  ben er aan begonnen en zal het natuurlijk ook afmaken.


Day 19 Een talent van jou


Weer iets om over na te denken. Een talent! Ik heb eerst de definitie van het woord talent opgezocht en dit betekend dat je een natuurlijke begaafdheid of aanleg voor iets hebt. Als ik anderen moet geloven dan zou dat denk ik tekenen zijn. Ik heb al eerder een aantal van mijn tekeningen gepost, zie Drawings.
Zoals ik in dat topic ook al schreef heb ik al een poos niet meer getekend. Ik denk er geregeld aan alleen moet ik me er weer eens tot toe zetten geloof ik!


Dit is ook een van mijn tekeningen. Heb ik een paar jaar geleden gemaakt! Mocht ik weer eens aan de slag gaan dan post ik er zeker weer een. Wat vinden jullie van mijn talent?

Tot gauw!


9 reacties:

  1. mooi......meer kan ik niet zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauwww wat super mooi meid !
    geen woorden voor.
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem08:01

    Erg mooi, ben benieuwd wanneer je weer zo'n mooie tekening maakt!!!
    Rian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel te lang geleden alweer! Dank je :-)

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****