30 day challenge Day 18

Lieve lezers,

Begin eindelijk aan wat rust toe te komen, dat werd tijd :-) Al was dit ook wel weer een drukke dag! Behalve dingen aan de muren hier in huis (aankleding) is het wel zo goed als klaar. Heb inrichting en een fantastische bank waar ik gister al even lekker op heb mogen liggen. Met mij rug gaat het ook beter en dat betekend dat ik steeds meer dingen kan doen en ik ben gistermorgen ook al even bezig geweest met wat uitpakken en dingen op zijn plek zetten. Binnenkort wil ik de keuken zoveel mogelijk leeg halen en mijn spulletjes er in zetten. Can't wait!

Maar nu eerst dag 18 van de challenge!


Day 18 Favoriete cover van een nummer


Het eerste wat ik mij opkwam was een lied van een keigoede zangeres, Adele. Haar cd heb ik grijs gedraaid, inclusief de mp3tjes op mijn laptop en telefoon. Het is me nooit gaan vervelen!
Hier het lied van Adele.


Prachtig nummer! Haar hele cd vind ik trouwens mooi. Via mijn YouTube account zag ik een cover versie voorbij komen van niemand minder dan Linkin Park! Vind Linkin Park ook erg goed en dus was ik wel nieuwsgierig hoe die zanger de hoge noten zou halen. Hier het filmpje.


Is het niet fantastisch? Erg goed gedaan van ze. En zo vond ik er nog eentje die ik jullie ook niet wil onthouden eigenlijk. Dus ik doe er gewoon NOG 1 :-)


Hoe kom je er op, om met zijn 5en een gitaar te gaan bespelen en dit lied te gaan zingen?
Dit was 'm weer voor vandaag.

Tot gauw!





Wat is jouw favoriete cover?

0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****