30 day challenge Day 16

Lieve lezers,

De helft van deze challenge heb ik gehad! Toch voorbij gevlogen vind ik. Nu de tweede helft en ik hoop dat het niet al te lastig wordt!


Day 16 Een lied dat je aan het huilen maakt...


Daar wordt je vrolijk van :-s Hier moet ik ook even over nadenken.
Er is wel een lied geweest wat mij vaak aan het huilen heeft gemaakt een aantal jaren geleden. Het stond toen de tijd in de top 40 en ik vond de tekst zo ongelofelijk mooi. Mijn relatie was net voorbij waar ik vreselijk veel verdriet van heb gehad. En zo kun je troost zoeken in muziek...


Robyn ft Kleerup-  With every heartbeat

Na het luisteren van dit liedje zojuist komen er geen tranen. Maar toen die tijd hoefde ik de eerste toontjes maar te horen en dan ging ik al. Ik vind Robyn ook te gek, ze is apart, maakt aparte muziek en dat maakt haar speciaal vind ik!

Heb jij ook een break-up song?


Tot gauw!





Want to make Joseph Kony famous?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****