30 day challenge Day 13

Ola iedereen!

Vandaag challenge nummer 13 en die luidt "Een look die je zelf hebt gemaakt". Nu zou dat waarschijnlijk inhouden dat ik mijn kledingkast leeghaal, een look samenstel, het aantrek en een foto maak. Well, that's not gonna happen :-) Al mijn kleding heb ik in mijn kast gepropt, ook alles wat aan een haak hing vanwege de verbouwing hier. Dat ga ik niet uitzoeken allemaal... Dus ik moest een ander idee verzinnen en heb ervoor gekozen om op sites kledingstukken te kiezen die ik erg mooi vind en daarmee een look samenstel.


Day 13 Een look die je zelf hebt samengesteld


Ben op zoek gegaan naar een look op internet, H&M, Wehkamp en nog veel meer. Ben toch bij Wehkamp blijven hangen en daar deze look gevonden!




Het is wel aardig 'veilig' gekozen nu ik dit zo zie. Maar het is wel echt iets wat ik zelf zou dragen! De kleuren, de soort trui en sleehak schoenen zijn wel echt mijn ding. Misschien nog een look?




Wel weer wat dezelfde kleuren, maar ook zeker iets wat ik zou dragen! Hoop binnenkort weer eens te kunnen shoppen als mijn bankrekening dat goed vind :-)

Vind jij dit bij mij passen?

Tot gauw!







2 reacties:

  1. Anoniem19:05

    Jazekers! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is dat een vraag?
    I love it and yes it will look perfect on you!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****