30 day challenge Day 11 + Catrice LE!

Lieve lezers!

Het is geen verrassing meer he... Dag 11 is aangebroken!
Ik zit hier weer op mijn tuinstoel. Mag gelukkig vanmiddag weer even langs de fysio. Mijn rug knapt langzaam op gelukkig maar ik sta nog wel erg scheef. Hopelijk kan de manueel therapeut hier iets mee aankomende vrijdag. Het behang zit er bijna allemaal in. Ben er zooo blij mee. Het is wit, fris, schoon... Gewoon een lekker gevoel. En als ik donderdagavond op mijn bank zit dan ben ik de koningin te rijk :-)


Dag 11....Er is een tijd geweest dat ik veel foto's maakte, mijn camera overal mee heen nam en dan met name de kroeg in voor de gekste kiekjes van iedereen en mezelf. Maar de laatste paar jaar is dat wel stukken minder geworden. Ik neem nu wel foto's van het huis om stap voor stap de vooruitgang vast te leggen maar daar sta ik zelf niet op. Soms denk ik wel eens dat je je camera gewoon eigenlijk wat vaker moet pakken, met verjaardagen, leuke avondjes enzo... Spontane foto's vind ik het leukst en die kom je vaak tegen op zulke avondjes. Nu ik mijn nieuwe camera heb ben ik wel meer met fotografie bezig en vind dat ook echt leuk om te doen. Ik moest dus hard nadenken over een foto die onlangs genomen is waar ik op sta...

Day 11 Een foto van jou onlangs genomen


Hij is best wel oud al... maar leuk genoeg en naar mijn idee de laatste keer dat ik op de foto ben gezet! Sneekweek 2011 was dit alweer...


Dit zijn mijn zus en ik, Esther links en ik rechts. Het is ook mijn profielfoto van Facebook, vind 'm goed geslaagd! Wat vinden jullie?
Tot gauw!






PS: Misschien leuk om te vermelden.... Catrice komt weer met een LE (Limited Edition) genaamd Revolutionaire. Naar zeggen zijn ze halverwege mei verkrijgbaar en je kunt ze kan kopen voor 2,49 euro.


Rara..... welke zou ik kiezen?!

1 reacties:

  1. Anoniem13:00

    Toppie toppie!! Het weekendverlof ;-) ;-p Grtjes HT

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****