20:30 1 uur lang je licht uit!

Ik heb al een post rondgestuurd op Facebook maar wilde het toch nog even onder de aandacht brengen. Iets wat ik altijd wel heb gewild, want dit is volgens mij niet de eerste keer dat deze actie wordt gehouden, maar nooit gedaan. Vergat het toch steeds weer, zonde eigenlijk.

Op de website van het WNF vind je alle info over deze actie genaamd EARTH HOUR:

Ik doe mee!



Wat houdt het in?
Je gaat naar de website en geeft jezelf op. Meestal voor mij al een ding om het niet te doen, maar het is alleen je naam invullen en je woonplaats. Geen accounts, geen gedoe. Op dit moment staat de teller van mensen die meedoen op 27130. Dat kan veel meer worden ;-)
Vanavond om 20:30 doe je voor 1 uurtje je lichten uit. Is dat het?  JA.

De aarde geeft ons alles. Zoals drinkwater, voedsel, mooie natuur, grondstoffen en zuurstof. Maar als we met de aarde omgaan zoals we nu blijven doen, kan deze ons in de toekomst niet meer geven wat wij nodig hebben. Dit kan anders. We moeten kiezen voor slimme en duurzame oplossingen. Want zonder aarde zijn we nergens. Het is aan ons de aarde door te geven!
Lees verder...


Schiphol doet ook mee! Het is weer hier is niet erg mooi. Koud, het waait hard en dus lijkt mij de ideale situatie voor het opsteken van kaarsjes vanavond en je lampen uit te doen.
Ik doe in ieder geval mee. Jij ook?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****