Swatch Catrice Same Seine but Different

Hallo,

In het nieuwe assortiment van Catrice zitten ook verschillende Nude lakken die ik jullie eerder heb laten zien. Geloof niet dat ik ooit een Nude lak heb gehad en ben er ook niet zo weg van. Het mag van mij wel wat opvallender, plus moet de kleur ook maar net goed bij je huidskleur staan. Maar toch blijft die nieuwsgierigheid daar en dan wil je het ook proberen....!

Bron

Ik ben op zoek gegaan naar de kleur die mij het meeste aansprak. Was erg benieuwd hoe de lak zou gaan staan!


Heb gekozen voor nummer 070 Same Seine but Different, en heb eerst 1 laag opgedaan en gefotografeerd;




Zoals jullie zien valt de lak niet erg op, dat is natuurlijk ook de bedoeling met een nude lak, maar ik vind 'm wel wat vaagjes. Maar hij viel me ook niet heel erg tegen! De glans is mooi.
Was dus ook erg benieuwd of de tweede laag nog wat verandering zou brengen!




Eindresultaat; Wel mooi. Ben er niet kaopt van, ook na de tweede laag niet. Maar het is tenslotte wel een echte Nude! Ik was wel iets te enthousiast met aanbrengen, als je de foto vergroot zie je dat er kleine luchtbubbels in de lak zitten. Teveel lak en teveel stroken over elkaar heen. Weer wat geleerd ;-)
Op de nieuwe collectie flesjes staat; New Color, New Brush. Dat is altijd wennen, nieuwe kwastjes maar ik ben er blij mee!


Het kwastje is dikker, groter en heeft een ronde afwerking. Vind het ideaal, de kwast is breder en dus is de nagel sneller gelakt en de ronde top is eigenlijk veel logischer. Bij je nagelriemen loopt het toch ook rond? Soms is het lastig dat mooi te krijgen en met een rond kwastje gaat dat veel beter. Het is eventjes wennen maar van mij mogen ze het er in houden!    Tot gauw!






Wat vinden jullie van de Same Seine but Different?

2 reacties:

  1. Ik vind hem niet heel bijzonder, maar staat wel goed bij je huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind 'm ook niet bijzonder, en twijfelde of het staat bij mijn huidskleur maar jij vind 'm wel passen? Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****