Swatch Catrice Browno Mars

Hallo lezers!

Vandaag een swatch van een mooie, bruine glitterlak van Catrice. Poosje terug had ik 'm al gezien op een beautyblog en zo wist ik eigenlijk wel hoe hij er uit zou gaan zien, maar vind 'm nog steeds mooi.


Hij heeft de grappige naam Browno Mars, erg leuk bedacht. Wat de lak spannend maakt is de shimmer en glitter die erin zit, hier duidelijk te zien;


Ik heb de eerste laag aangebracht die best goed dekte, alleen hou ik zelf wel van een tweede laag



Zo in het daglicht valt ie goed op! En dat is ook het leuke eraan. Heb zelf geen topcoat aangebracht bij het eindresultaat en denk dat als je die nog aanbrengt dat ie helemaal goed tot zijn recht komt!




Ideale kleur voor de winter en hij dekt goed. Hij viel me ergens toch een klein beetje tegen, er zijn andere lakken waar ik echt meteen verliefd op ben en dat had ik met deze niet. Maar zeker leuk om af en toe te dragen lijkt mij!   Tot gauw.






Wat vinden jullie van Browno Mars?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****