Nieuw: Essence assortiment 2012

Hoi iedereen!

Ik lees het overal, de nieuwe collectie van Essence is uit. De laatste tijd was er al enorm veel uitverkoop omdat de huidige collectie er uit ging en nu is de nieuwe collectie vanaf deze maand of volgende maand verkrijgbaar.


Ik hou van Essence, het is kwalitatief goed, droogt over het algemeen vrij snel en mijn ervaring is dat het soms langer blijft zitten dan een lak van 5 euro of meer! En het is lekker budget.
So, what's new?


Als allereerst de nagellak. Vind het echte lente-kleuren! Vooral de licht blauwe was ik meteen verliefd op en die ga ik zeker kopen. Het is alleen zo jammer dat er hier in de stad niet zoveel verkrijgbaar is als in sommige andere filialen. En je moet er snel bij zijn, want het is zomaar op.
What's more?


Dan de Nudes. Wat een mooie kleuren! Ik hou wel van zachte kleuren, pastelachtig. Ben erg nieuwsgierig naar de derde, een a laatste en de laatste. En ze zullen vast weer leuke namen hebben gekregen.

 Ook deze vind ik leuk! De toppers zitten bomvol met glitters die net dat extra aan je nagels geven.


Persoonlijk niet zo snel een lak die ik zou kopen, een paarse crack nagellak, maar met een mooie zwarte lak eronder zou het vast niet misstaan! Het linker potje is zeker iets wat ik zou aanschaffen, die zijn erg handig. Ze hebben een dun kwastje waardoor je mooie strepen of stippen kunt maken. Super voor nailart!


Ik ben benieuwd of dit ook verkrijgbaar zal zijn hier, ik heb dit nog niet eerder gezien. Nailhardener is nooit verkeerd en de anti-split ben ik dan ook wel benieuwd naar. Zou dit helpen? Dat wordt een review als ik 'm te pakken krijg.


Ook voor deze lakken wil ik naar de winkel rennen! De groene en paarse, fantastisch.
Kortom, ik ben echt onder de indruk. Natuurlijk is het leuk als een van de favo merken een geheel nieuw assortiment in de schappen gooit en ik ga mijn best doen om wat te pakken te krijgen. Daar lezen jullie binnenkort meer over.  Tot gauw!


Wat vinden jullie van het nieuwe assortiment?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****