Nieuw: Catrice assortiment maart/april

Hallo!

Gister heb ik jullie de nieuwe collectie van Essence laten zien en zo kan Catrice natuurlijk ook niet achterblijven. Zo komt Catrice met de collectie feMALE.


Ben ook van deze lijn erg onder de indruk en waarschijnlijk vind ik die nog net iets leuker dan de nieuwe Essence collectie. Hier alvast een voorproefje!



Dit zijn de niewe DuoChalks! Ik gebruik niet vaak oogschaduw, meestal irriteert het mijn ooglid en krijg ik er jeuk van, maar zo af en toe heb ik het er wel voor over. Dan zijn het meestal niet erg opvallende kleuren, maar als ik dit zie heb ik best wel zin om eens wat uit te gaan proberen...
Daarbij zijn deze ook handig en horen er eigenlijk wel bij ;-)

Het kan er ook erg fijn niet zo bleekjes voor de dag te komen en een gezond kleurtje op je wangen aan te brengen. Hier de nieuwe blush van Catrice;


Tijdens deze kou kunnen je lippen ook wel wat extra's gebruiken!


Ben wel erg benieuwd naar de rechter en hoe die kleur zal staan!
En dan... de lakken!


Zijn ze niet super? Ik ben zelf echt nieuwsgierig en zal zeker een paar gaan laten zien als ik ze te pakken krijg. Ze zijn pas half maart t/m april verkrijgbaar. Nog even geduld hebben dus!
Nog 1 dag mensen en we hebben weer weekend. En het wordt eerst NOG kouder dan dat het al is! Op de wc hier was het zo koud dat het water in de toiletpot bevroren was :-S
Succes met de kou en tot gauw!


Jullie ook nieuwsgierig naar de nieuwe Catrice collectie?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****