Internet bestelling Stripers

Hallo lezers!

Zoals jullie misschien weten ben ik dol op nailarts maken en het liefst zou ik elke dag nieuwe creaties verzinnen en maken. Ik heb een map op mijn laptop waarin ik foto's verzamel van nailarts die ik tegenkom op het internet, zodat ik in inspiratieloze tijden ook eens kan rondkijken. Een goede site daarvoor is Fuckyeahnailart. Elke dag komen daar meerdere dingen op te staan die mensen maken en posten op hun blog. Er zijn zoveel verschillende dingen te vinden dat je altijd wel iets tegenkomt waarvan je inspiratie op kan doen.



Wat bij nailart handig is zijn stripers; potjes nagellak met een heel dun en lang kwastje waarmee je makkelijk strepen en stippen kunt zetten. Zelf wil ik ook wat gaan experimenteren met acrylverf; dit wordt minder snel stroperig en is makkelijker mee te werken.


Ik had al drie stripers in huis; een zwarte, witte en een oud rose en wilde eigenlijk wel meer hebben. Dus ben ik naar een van de webshops gesurft waar ik eerder dingen heb besteld; Cosmea Nailart. Wat ik niet onbelangrijk vind is dat deze webshop je bestelling zeer snel verzend en je het dus ook snel in huis hebt.


En deze keer ook maar weer een witte besteld, die gebruik ik toch wel veel. Het nadeel is dat de lak snel stroperig wordt en het handig is om nog een potje te hebben die dan nog meer vloeibaar is dan die je al gebruikt. Ik heb een donkerblauwe erbij gedaan, een paarse, rode en gele.
Ook heb ik een tube witte acrylverf erbij gedaan om mee te experimenteren en penselen.




Heb erg veel zin om hiermee aan de slag te gaan! Hiermee kan ik weer een kleurrijke creatie gaan maken.
Mijn zus heeft ook stripers besteld bij een goede, betrouwbare webshop die snel levert; Nailways. Ook een aanrader!

Waar bestellen jullie je nailart/ nailpolish artikelen online?


Tot gauw!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****