Etos nagellak swatch

Hallo!

Zoooo.... Ik zag dat ik afgelopen donderdag het laatste had geschreven. Heb het enorm druk en daardoor ook erg vermoeid. Er komt nu even weer een rustigere periode van een paar weken waar ik blij mee ben.
Bijkomen dus!
Vandaag is mijn zondagmiddag goed begonnen met een heerlijk lunchbuffet bij Sowieso met mijn tante Rian. Wat een goed idee! Genoeg keus te drinken, heerlijke broodjes met allemaal verschillend beleg, soep, gehaktballen, fruit, gebakken ei, spek, salades, yoghurt.... We hebben het er lekker van genomen en konden zo onder genot van deze heerlijkheden even bijkletsen.
Ik werd extra verwend met een cadeau van mijn tante... Nagellak! Twee mooie winterse lakjes.



Hoewel ik wat betreft kleren of dingen in huis niet echt van het groen ben, vind ik groene nagellak wel heel mooi. Het is apart en valt op. Ik ben dus ook begonnen met de groene. De tweede kleur, de bruine, zal ik later swatchen. Wil eerst genieten van de groene!
Zal alvast uitleg geven over de kapotte en niet echt goed verzorgde nagelriemen die te zien zijn op de foto. Mijn linkerhand is het ergste en heb foto's van beide handen gemaakt. Door de vele werkzaamheden hier in huis kon ik het niet tegenhouden maar hopelijk zal het de komende weken wat herstellen.
Hier heb ik 1 laag aangebracht.




Zoals je ziet is de lak niet meteen dekkend bij de eerste laag. Dus toen het droog was de tweede laag aangebracht.


Als je de foto groter maakt die je hoe ontzettend mooi de shimmer is in de lak.


Het kwastje werkt prettig en het droogt vrij snel. Het is een opvallend kleurtje en zal deze zeker nog vaker dragen. Zoals ik al zei komt de bruine kleur ook nog voorbij, weet alleen niet wanneer. En er komt nog iets met koken...
Tot gauw en een fijne zondag!





Hebben jullie ook verzoekjes?

2 reacties:

  1. Anoniem19:46

    Het ziet er weer perfect gelikt, ehhh gelakt uit!! Ben benieuwd naar de bruine. Groetjes Rian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik ben ook benieuwd naar de bruine. Ga vanmiddag ook even kijken of er al wat nieuws in de winkels ligt! Bedankt voor je reactie, altijd leuk!
      Tuutsjes!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****