Bloglovin'

Lieve lezers,

Bij deze wil ik een beroep op jullie doen. Dat klinkt aardig serieus he ;-)
Ik heb een x aantal volgers van mijn blog via Google Friend Connect en helaas heb ik te horen gekregen dat dit gaat verdwijnen. Voor mij is het erg leuk te weten dat mensen mij willen volgen en op de hoogte blijven van wat ik met jullie wil delen.

Ik zou dan ook willen vragen of jullie mij misschien zouden willen volgen via Bloglovin'. Wat ik ook begrijp is dat het mensen tegenstaat een account oid aan te maken bij een site waarvan je niet weet wat het precies is. Ikzelf ben er bij toeval achtergekomen en maak er dagelijks gebruik van. En niet omdat ik zelf deze blog heb, maar omdat ik graag die van anderen lees. Of het nu over beauty gaat, fashion, nagels, gedichten of wat dan ook, ik vind het heerlijk soms mooie verhalen te lezen, swatches te bekijken, over films te lezen, etc.



Bloglovin' is een site waarbij je aan kunt geven welke blog(s) je wilt volgen en met een simpele klik ben je precies op de hoogte van wat diegene schrijft. Je zou er ook voor kunnen kiezen, als je verder geen blogs volgt, om mij alleen er in te zetten en dan krijg je een mailtje in je inbox als ik een nieuwe post heb geplaatst. Ik volg via die site zo'n 15 blogs van anderen, die erg leuk zijn.

Het is geen moeten en wil het ook niet opdringen. Het lijkt me gewoon erg leuk mijn trouwe lezers te kunnen behouden!

Wil jij me volgen?

Ga dan naar www.bloglovin.com en maak een account aan. Piece of a cake! 
In de zoekbalk rechtboven in typ je (kopieren en plakken zou ik zeggen!) http:mylifeasmir.blogspot.com en dan krijg je mijn posts te zien. Daar boven staat als het goed is Follow. Daar klik je op en dan vraagt ie of je een groep aan wilt maken, die kun je gewoon wegklikken eerst.
Wil je niet alleen een account aanmaken voor mij alleen maar lijkt het je leuk andere bloggers ook te volgen? Ik heb wel een aantal leuke er tussen zitten die ik met jullie ga delen:

- Beautyill
- Beautylab (een van de grootste onder de bloggers)
- Beautybeforebreakfast
- DivaofGeneva
- Chlole's Nails
- Lovelystuff.nl

Eerst had ik deze websites opgeslagen in mijn favorieten en zocht ze via die weg op. Toen werden het er steeds meer en wilde wat anders. Ik las op die blogs over Bloglovin' en het bevalt mij erg goed.
Have fun zou ik zeggen! Het is leerzaam en ook nog ontspannend. Leuk om inspiratie op te doen en goede tips.
Op mijn site zie je een gezicht met het woord Bloglovin' er in. Klik daarop en alles wijst zichzelf.
Ik hoop jullie terug te zien!




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****