ABC van...

Hoi!

Al eerder hebben jullie mijn ABC tag gelezen op deze blog. Kunnen jullie je dat nog herinneren? (zie ABC tag )  Erg leuk om te doen! Ik heb leuke reacties gehad op de vraag of ik ABC tags van anderen mag plaatsen op mijn blog. Zo maar een kijkje in iemands leven.

Dit keer is mijn lieve zus Esther aan de beurt. Wil haar even in het zonnetje zetten, gewoon, omdat ze dat verdient! Mijn zus is een geweldig mens, zo sterk, zo lief. Ben dol op haar! Zij heeft de tag ingevuld en die is ie dan!


Age: 31...eh..ja.. 31, haha, UPS!
Best friend: Heb veel dinnetjes :) En ook mn sis Miriam my best friend!
Chore you hate: Stofzuigen!!!
Dreamhouse: Pff...een plek waar je je thuis voelt.
Essential start of your day: Wakker worden ;-) Snooze, kan ik ook heel goed :-)
Favorite color: Blauw!
Gold or silver: Silver!
Height: 1.66
Instruments I play: Geen. Vind piano wel mooi en gitaar ook...
Job Title (most recent): "Zuuuusssttteeerrrr...hij doet t weer" Verzorgende in een verzorgingshuis.
Kids: nul komma nul.
Life is incomplete without: Familie, vrienden, liefde, geluk, etc. Maar als ik 1 moet kiezen; liefde.
Music that you always listen to: Top 40, R&B, zouk, Venice, en ga zo maar door. Veelzijdig dus. "Slave to the music" TOP NUMMER!!!
Nickname: Essie of Druif.
Overnight hospital stays: Gelukkig nooit en dat houden we maar zo ;-) 1 x operatie aan mn pols(poliklinisch).
Phobias or fears: Spinnen...jak!
Quote from a movie: Hahaha...Ik zou het niet weten, kan de titels meestal al niet onthouden.
Reason to smile: Iemand blij zien/maken. Wordt ik zelf ook vrolijk van. En als ik mn kat Cheetah zie :)
Siblings: M'n sista Miriam!
Time you wake up: Als ik moet werken 06:10. Als ik vrij ben rond 9:00 a 9:30.
Underwear: Eh ja... duhh?!
Very important day this year: Lady's night out!!! (waarschijnlijk April).
Worst habit: Haaaaaaaast haast haast...
X-rays you’ve had done: Al sla je me dood...Ikke niet weten. (röntgen ivm operatie/ echo ivm nieren) Zoiets.
Yummy food you make: Thai curry of andere gerechten, als er maar chili peper gebruikt wordt :-D
Zoo animal: Tijger, panter, etc. Katachtigen...miauwwww :-P
Wel heel veel herkenbaar! Dus sis, minder haasten, lekker curry eten, niet in het ziekenhuis belanden en vooral doen waar je ook goed in bent; snoozen! :-D
Hoop dat je het leuk vond om te doen sis! Wil ook nog iets met jullie delen, een gedichtje wat me lang geleden al zo aansprak dat ik het heb bewaard.
Als je boos bent, maak je ruzie 
Wil je stampen op de grond 
Hele boze, nare woorden 
komen zomaar uit je mond. 

Als je blij bent, wil je dansen 
Wil je dansen in het rond 
Lieve woorden rollen zomaar 
als een liedje uit je mond 

Als je bang bent of verdrietig 
nou dan zeg je niet zoveel 
Want de woorden blijven steken 
Blijven steken in je keel. 

Er zijn woorden die je fluistert. 
Of je schreeuwt ze, lekker luid 
Woorden die je niet wil zeggen 
Maar toch komen ze eruit. 

Er zijn honderdduizend woorden 
Want voor alles is een woord 
Dat is fijn, want anders had je 
dit gedichtje nooit gehoord.
Lief he?
Tot gauw!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****