30 day challenge

Lieve lezers,

Ik ga een 30 day challenge doen! Nu niet meteen denken dat ik een marathon ga lopen of iets ander sportiefs... sterker nog, ik hoef er de bank (nu tuinstoelen omdat m'n huis eerst verbouwd wordt en daarna mijn bank pas komt!) niet voor af te komen :-) Het gaat erom dat ik elke dag een vraag beantwoord die in de 30 day challenge staat. Piece of a cake!


Zo gaat het er uit zien:

Day 1   Je favoriete quote
Day 2   Een film die je wilt zien
Day 3   Je favoriete band
Day 4   De kleine dingen waar jij blij van wordt
Day 5   Een recept
Day 6   Een van je obsessies
Day 7   Een foto die je gelukkig maakt
Day 8   Een foto dat je boos en/of verdrietig maakt
Day 9   Je favoriete liedje
Day 10 Een herinnering die je aan het lachen maakt
Day 11 Een foto van jou onlangs genomen
Day 12 Hoe wil jij herinnerd worden?
Day 13 Een look die je zelf hebt gemaakt
Day 14 Je favoriete tijdschrift
Day 15 Eigen gemaakte nailart
Day 16 Een lied dat je aan het huilen maakt
Day 17 Drie dingen die je haat aan jezelf
Day 18 Favoriete cover van een nummer
Day 19 Een talent van jou
Day 20 Een hobby van jou
Day 21 Je favoriete film
Day 22 Wat prikkelt je fantasie
Day 23 Een foto van jou, die ouder is dan 10 jaar
Day 24 Wat je vandaag aan had
Day 25 Je dag, tot in detail
Day 26 Je week in de kleinste details
Day 27 Deze maand in de kleinste details
Day 28 Dit jaar, in de kleinste details
Day 29 Hoop, dromen en plannen voor de komende 365 dagen
Day 30 Wat ligt er op je bureau?

Zoooo.. piece of a cake zei ik toch... :-s De vragen worden steeds lastiger. Vandaar ook dat ze het een challenge noemen! Nou goed, ik zal er aan beginnen en alles afmaken. Beloven dat ik elke dag wat post kan ik niet doen, weet niet wat me de komende tijd te wachten staat qua verbouwing van mijn huis. Maar zal zeker mijn best doen.

Misschien zouden jullie mee kunnen doen? Jullie antwoord in een reactie achterlaten? Dat zou leuk zijn!! Doen we de challenge toch samen!

Laten we dan maar beginnen met de eerste, de Day 1. Dit is tenslotte de eerste dag dat ik er aan begin.

Day 1  Mijn favoriete quote


Daar moest ik meteen al even goed over nadenken, maar dit is 'm dan geworden;



Ok ok, misschien niet echt een quote... of wel? Hij spreekt me in ieder geval erg aan en ik heb deze afbeelding al heel lang op mijn laptop staan. Heb vaker wel een bepaalde spreuk die ik lees die me erg aanspreekt. Vind het mooi wat het in je los kan maken. Dat je je even, precies op dat moment, je even stilstaat bij wat je allemaal hebt en hoe gelukkig je daarmee mag zijn. Dat je even vervult bent van liefde. Dat je even net dat stukje motivering krijgt om de dag nog leuker te laten zijn of het voornemen om vandaag iets voor een ander te gaan doen.

Dit is niet echt een quote maar lag in een deuk toen ik 'm las, enjoy:

Bron


Kom maar op met jullie favoriete quotes!

Op naar de Day 2...
Tot gauw!


2 reacties:

  1. Wat een super leuke challenge! Heb jij deze zelf bedacht? Ik vind hem ook wel erg leuk om op onze blog te doen! Mocht deze van jou zijn, zou ik graag willen weten of je dit goed vind?! :D


    Liefs Sandra,
    www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij is leuk maar wel erg veel werk, een hele maand :-) Je mag 'm zeker overnemen! Heb 'm niet zelf bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****