30 day challenge Day 6+ swatch

Hoi hoi!

Weer een dag uit logeren bijna verstreken. Vandaag maar weer een recept opgehaald voor mijn rug. Ik hoop zo dat het gauw beter wordt; wat wordt je hier MOE van! Vannacht wel beter geslapen gelukkig.

Dag zes van de challenge is aangebroken en ik vind 'm LASTIG. En ook erg persoonlijk op een of andere manier! Daar moest ik ook lang over nadenken...


Day 6 Een van je obsessies
Zou eigenlijk wel anderen willen vragen wat zij denken dat mijn obsessies zijn en ik weet zeker dat ze zwaar irritant zullen zijn :-) Ik ben meestal (lees: en dus niet altijd) wel wat dwangmatig qua bepaalde dingen. Zo kan ik me druk maken om hoe dingen staan en waar ze staan. Ik heb vaste plekken voor dingen zodat ik ze altijd terug kan vinden. Dat wil niet zeggen dat ik geen rommel kan hebben, omdat rommel ook georganiseerd kan zijn! Maar soms wel eens lastig omdat ik ook vrij snel van slag ben als ik iets niet kan vinden.

We zijn nu bij dag zes en wil eigenlijk ook wel graag een swatch met jullie delen! Dat werd tijd of niet?
Dit keer heb ik een lak gekozen uit mijn Shoplog en hij is van Essence.


Ik heb de lak bijna een week gedragen en ben er helemaal weg van. Rood is ook niet mijn kleur; ik heb wel rode lak maar dat zou ik eerder dragen onder een zwarte laag crack nagellak. Deze kleur is ook niet heel fel rood, het is wat roest kleur achtig en ik hoorde ook het woord bruin langskomen in de reacties die ik erop kreeg.



Bij de eerste laag al helemaal super! Hij dekt best goed maar ga natuurlijk wel voor een tweede laag.




De reden dat ik de lak heb gekocht is omdat ik een swatch zag op een blog en eigenlijk meteen dacht; die wil ik ook proberen. Geen idee of deze kleur me zou staan maar ik vond 'm erg mooi. Die ga ik zeker vaker dragen! De kleur hoort nog in het oude assortiment van Essence en weet dus ook niet of de lak nog verkrijgbaar is.



Wat vinden jullie van de Reach Peach?
En nog belangrijker.... Wat is jouw obsessie?


Tot gauw!


3 reacties:

  1. Anoniem18:40

    Ja daar issie weer ;-p...ach iedereen heeft wel zijn eigenaardigheden,dat maakt die persoon uniek! Het heeft ook te maken met hoe onzeker men is op dat moment! Dus..het is aan anderen hoe ze daarmee omgaan he ;-) Ikzelf vind jou een toppertje!! Grusse Hansieboy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet mijn obsessie wel, haha. Maareuh, erg mooi kleurtje! Deze mis ik nog in mijn collectie.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****