30 day challenge Day 3

Hallo allemaal!

Vandaag dan dag 3 aangebroken van de 30 day Challenge, die nu nog een makje lijkt vergeleken met de vragen die nog gaan komen. Al moest ik ook wel even over deze nadenken hoor...


Day 3 Mijn favoriete band
Moeilijk... Dan moet ik gewoon gaan voor het eerste wat ik me opkomt en dat is Racoon. Waarschijnlijk omdat ik ze laatst op tv zag en het me ontroerde. De meeste muziek die ze maken vind ik erg mooi en mag er graag naar luisteren. Heb wel andere muziek die ik misschien mooier vind maar het moet natuurlijk een band zijn. Ook dacht ik aan de band Gossip omdat ik daar ook weg van ben. Maar laten we het bij Racoon houden :-) Ik zag laatst dit liedje en het vond het prachtig, kippevel.


Wat een geweldig nummer. En de stem van de zanger vind ik ook bijzonder. De grootste hits die ze hebben gehad zijn Love you More uit 2005 en No Mercy uit 2011.
De band bestaat uit Bart van der Weide (zanger), Dennis Huige (gitaar), Stefan de Kroon (basgitaar en background zanger) en Paul Bukkens.

Als het aan mij ligt mogen ze nog veel meer mooie nummers maken. En dan nu weer de vraag aan jullie...

Wat is jullie favoriete band?


Tot gauw!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****