30 day challenge Day 2

Hoi hoi!

Dag twee is aangebroken. Zoals ik al eerder aangaf wordt het lastig voor me om de belofte te maken elke dag iets te posten in deze drukke periode. Maar ik zal zeker weten mijn best doen!
Ik ga een week verhuizen en uit logeren en daarna wordt het klus-time! Denk niet dat ik dan in staat zal zijn om swatches te maken maar we zullen zien ;-) Ik probeer soms wat vooruit te werken en heb al een aantal swatches verzameld om jullie niet helemaal in de steek te laten!

Vind het leuk dat ik steeds meer volgers krijg; dat doet mij goed. Vind het leuk dingen met jullie te delen en dat jullie ze met plezier lezen.



Maaaaar..... Day 2. Een film die ik wil zien.
Ik ben een echte film fanaat en vind het echt wel een van de beste uitvindingen. Zelf heb ik erg veel moeite met ontspannen en in mijn hoofd heerst altijd chaos. Een van de dingen die ik heb geleerd is afleiding zoeken. Dingen doen die je concentratie of inspanning vragen, iets wat je even uit je hoofd haalt. Nagels lakken, of het die van mezelf zijn of van een ander en tekenen geven mij onder andere rust. En op de bank hangen en film kijken is ook ultieme ontspanning voor me.

Ik heb dus ook al enorm veel films gezien eigenlijk en heb echt een paar favo's er tussen zitten. Er zijn op dit moment twee waar ik nieuwsgierig naar ben die binnenkort in de bios draaien. Heb dus geen idee of het wat is!
Dit is er 1 van:


Hij heet Safe House en het is een actie/ thriller film. Denzel Washington speelt er in en Ryan Reynolds.
Ik lees goede reviews op internet en hij heeft een vrij hoog cijfer. Verwacht er dus ook wel wat van!
Als ik 'm gezien heb (wat wel even kan duren) zal ik jullie laten weten hoe de film was!

En dan nu de vraag aan jullie: welke film willen jullie graag zien?


Tot gauw lieve lezers.


0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****